Peste 1.500.000 de anvelope in stoc
- Transport gratuit* afla mai multe
- Doar produse noi cu garantie producator
- 30 de zile posibilitate retur
- Plata online cu card bancar si in rate
- Toate produsele sunt noi si pe stoc
Cauta dupa
dimensiuni anvelope
Motorul de cautare integrat in site la sectiunea Jante va permite sa va gasiti jantele de care aveti nevoie dupa :
Cautand dupa aceste 5 criterii in motorul nostru de cautare de la sectiunea Jante va afisa mai multe rezultate cu stocul la zi si in continuare puteti selecta diametrul jantei, preferinte de brand, numar de bucati dorite, triere dupa pret crescator / descrescator etc. In detaliile fiecarei jante sunt mentionate si alte date tehnice precum si formularul de comanda.
Nu ezitati sa ne contactati pentru a va putea ajuta in alegerea jantelor de care aveti nevoie.
Auto Din SRL ofera exclusiv anvelope noi. De altfel, data fabricatiei-DOT (saptamana si anul) o puteti gasi pe flancul anvelopei ca in exemplul de mai jos, respectiv 1224 corespunde la saptamana 12 din anul 2024.
Indicele de viteza este un cod alfabetic care reprezinta viteza maxima la care o anvelopa poate rula. Pentru a cunoaste indicele de viteza a anvelopelor pe care le folositi, este suficient sa-l cititi de pe flancul anvelopei dvs. si apoi sa-l comparati cu tabelul indicilor de viteza conform imaginii anvelopei de mai jos.
Indicele de greutate este un cod numeric care reprezinta greutatea maxima pe care o anvelopa poate sa o suporte. Greutatea suportata de o anvelopa inmultita cu 2 trebuie sa fie mai mare decat greutatea totala a axei vehicului dvs. Pentru a cunoaste indicele de greutate a anvelopelor pe care le folositi, este suficient sa-l cititi de pe flancul anvelopei dvs. si apoi sa-l comparati cu tabelul indicilor de greutate conform imaginii de mai jos.
Observatii:
Martorii de uzura ai anvelopelor sunt de forma unor mici umflaturi pe fundul santurilor profilului anvelopei. Cand inaltimea benzii de rulare ajunge la nivelul acestor umflaturi, adica la 1.6mm de grosime, atunci anvelopa a atins limita sa legala de utilizare si trebuie inlocuita. Rularea cu anvelope sub aceasta limita este considerata o infractiune.
Nu trebuie uitat totusi ca si cu mai mult de 1.6mm de grosime la anvelope utilizatorii trebuie intotdeauna sa-si adapteze viteza si stilul de conducere la conditiile de drum, in special pe carosabil umed.
Pentru aceasta, daca conducatorul auto estimeaza ca performantele cauciucurilor sale nu mai sunt adaptate stilului sau de conducere, atunci poate fi in situatia de a avea nevoie sa-si inlocuiasca anvelopele inainte de limita legala de uzura.
Pentru anvelopele de iarna, grosimea minima legala a martorilor de uzura este de 4mm. In consecinta, pentru a avea o aderenta optima pe zapada in conditii de franare sau de motricitate, specialistii recomanda inlocuirea anvelopelor atunci cand uzura a ajuns la acesti martori de uzura de pe anvelope.
Uzura anvelopei nu reprezinta unicul motiv care impune inlocuirea anvelopei; la fel de bine poate fi necesar sa se inlocuiasca un cauciuc in urmatoarele cazuri:
Nu ezitati sa contactati un specialist in anvelope in caz ca va puneti intrebari vis-a-vis de anvelopele dvs.
In interior si pe dinafara, anvelopa este prevazuta cu blocuri de guma. Daca acestea sunt asimetric aranjate si daca striatiile profilului, pornite din exterior, nu ajung pana la mijloc, acest cauciuc este silentios.
Potrivit profilului si materialului anvelopei, rezistenta la rulare este optima, astfel incat zgomotul este diminuat considerabil, iar consumul de combustibil scade.
La ora actuala, toate anvelopele produse incepand din noiembrie 2012 sunt in mod obligatoriu etichetate cu informatia de zgomot in dB.
In actualele conditiile in care anvelopele si autovehiculele au atins un inalt grad de perfectionare, automobilistii ajung sa uite ca anvelopa este unicul punct de contact al masinii cu drumul si din punctul acesta de vedere, cauciucurile trebuie sa indeplineasca anumite roluri cum ar fi directionarea, transportul de greutate, amortizarea, rularea, transmiterea eforturilor, fiabilitatea.
Directionarea: indiferent de conditiile de timp anvelopa directioneaza vehiculul cu precizie. Stabilitatea traiectoriei unui vehicul este direct dependenta de gradul de pastrare a directiei de catre anvelopa. Astfel anvelopa trebuie sa reziste diferitelor eforturi transversale fara a devia de la traiectorie. Fiecare vehicul are in general recomandata o anumita presiune de umflare a anvelopelor per ax. Respectarea diferentei de presiune dintre anvelopele pe fata si pe spate garanteaza stabilitatea traiectoriei ideale.
Transport: anvelopa suporta vehiculul la stationare dar si in miscare; aceasta anvelopa trebuie sa reziste transferului de mase la accelerare si la franare. O anvelopa de masina poate duce de peste 50 ori greutatea proprie.
Amortizarea: o anvelopa "inghite obstacolul" si amortizeaza denivelarile drumului asigurand astfel atat conforul soferului si a pasagerilor, cat si longevitatea vehiculului. Principala caracteristica a unei anvelope este supletea sa, in special pe directie verticala. Elasticitatea aerului continut in anvelopa, permite preluarea deformatiilor provocate de obstacolele si denivelarile drumului. O presiune corecta de umflare a anvelopelor permite un comfort sporit si o buna directionare.
Rularea: o anvelopa umflata corect si in limitele legale de uzura, asigura o rulare uniforma si placuta, si in acelasi timp in siguranta si cu o rezistenta mai mica la avansarea vehiculului.
Transmiterea: anvelopa transmite eforturile reprezentate in special de puterea utila a motorului si actiunea de franare. Acest nivel de transmitere a eforturilor este conditionat de cei cativa cm2 de contact dintre anvelope si suprafata de rulare.
Fiabilitate: reprezinta calitatea unei anvelope de a garanta performantele de timp de milioane de tururi de roti. Uzura cauciucului depinde de conditiile de utilizare (incarcare, viteza, starea drumului, starea vehiculului, stilul de conducere ...) dar mai ales de calitatea contactului cu carosabilul. Si aici presiunea de umflare a anvelopelor are un rol major deoarece ea intervine in:
Rezumand, se poate afirma ca toate aceste 6 functii ale anvelopelor enumerate mai sus garanteaza siguranta, confortul si economia. Si acestea sunt asigurate pe timpul intregii vieti a anvelopei cu conditia ca utilzatorul sa respecte anumite conditii de utilizare ale anvelopelor.
O anvelopa are in primul si-n primul rand nevoie de aer pentru a putea fi utilizata in bune conditii si a fi fiabila in timp. Prin urmare, presiunea de umflare a anvelopelor trebuie controlata in mod regulat deoarece o anvelopa pierde putin cate putin aer datorita porozitatii sale naturale (chiar daca foarte mica), datorita lipsei de etanseitate perfecta cu o janta ce a avut contacte cu trotuarul, datorita la diverse socuri laterale in flancul cauciucului.
Aceasta presiune conditioneaza toate calitatile anvelopei de siguranta, de economie, de agrement si implicit o presiune necorespunzatoare a anvelopelor va diminua toate aceste performante pe care este de preferat sa le pastram printr-un control regulat al nivelului de presiune din anvelope.
O anvelopa reprezinta o imbinarea de o mare precizie a unor diferite materiale cu proprietati foarte diverse. Astfel, o anvelopa este compusa din urmatoarele elemente:
Peste 1.500.000 de anvelope in stoc