Descriere

CrossContact LX Sport

Facute pentru orice fel de sosea, chiar si pentru condusul in afara soselei

CONTINENTAL CrossContact LX Sport

De ce sa alegeti aceasta anvelopa

Obisnuiti-va cu o manevrabilitate optima pentru utilizare pe sosea si in afara soselei

Bazati-va pe performante excelente de franare pe carosabilul umed sau uscat

Bucurati-va de o rezistenta foarte scazuta la rulare pe diferite terenuri

Detalii tehnice

Manevrabilitate

Manevrabilitate remarcabila pentru utilizare pe sosea si off-road in general. ContiCrossContact™ LX Sport garanteaza manevrabilitate mai buna pe carosabilul uscat si transmisie mai buna a fortei de la anvelopa la carosabil.

Franare

Performanta excelenta la franare pe drumuri uscate si ude. Anvelopa prezinta distanta mai scurta de franare in conditii de umiditate, precum si tractiune imbunatatita pe sosea si off-road.

Rezistenta la rulare

Rezistenta optimizata la rulare. Conturul anvelopei optimizeaza rezistenta la rulare.

ContiSeal
ContiSeal

ContiSeal™ este o tehnologie dezvoltata de Continental pentru a etanseiza daunele cauzate de obiecte ascutite caii de rulare. In cazul penetrarii unui obiect strain, cum ar fi un cui, schimbarea rotii imediat nu e necesara, iar gaurile raman etanseizate chiar daca obiectul ce a patruns se desprinde. ContiSeal™ e un strat vascos si lipicios pe interiorul anvelopei. E aplicat in zona caii de rulare. ContiSeal™ inchide 80% din intepaturi si astfel reduce riscul de pana semnificativ. Anvelopele ContiSeal™ sunt marcate vizibil pe peretele lateral si sunt compatibile cu jantele standard.

ContiSilent - Continental
ContiSilent

ContiSilent™ e o tehnologie de reducere a emisiilor de zgomot dezvoltata de Continental. E conceputa pentru a reduce zgomot interior indiferent de suprafata de rulare. Anvelopele ContiSilent™ sunt prevazute cu un absorbant in interiorul anvelopei, o spuma poliuretanica, lipita pe zona caii de rulare cu un adeziv special. Indiferent de temperatura, structura spumei ramane la fel. ContiSilent™ duce la reducerea zgomotului interior cu pana la 9 dB(A), in functie de tipul vehiculului, viteza si suprafata carosabila.

Sistemul SSR - Continental
Sistemul SSR

Sistemul SSR e o tehnologie de rulare pe pana dezvoltata de Continental mai ales pentru anvelope cu sectiune transversala mica, tehnologie ce pastreazaa compatibilitatea anvelopelor cu jantele standard. Principiul SSR se bazeaza pe un perete lateral ranforsat autoportant. In cazul unei pene, acesta previne ca peretele lateral sa fie prins intre janta si carosabil si ca anvelopa sa sara de pe janta, ceea ce face ca roata de rezerva sa nu mai fie necesara. Faptul ca nu mai se transporta o roata in plus reduce greutatea vehiculului ceea ce imbunatateste consumul de carburant. De asemena va elibera un volum de pana la 80 de litri in portbagaj. Montarea pe toate cele 4 pozitii e foarte recomandata chiar daca nu e obligatie legala, iar repararea lor nu e permisa.

Sursa descriere: Continental

Caracteristici tehnice

Caracteristici
Tip Autovehicul Autoturisme/SUV
Marca CONTINENTAL
Latime anvelope 235
Inaltime anvelope 65
Diametru anvelope R17
Sezon anvelope Vara
Indice greutate 108
Indice viteza V
Tip anvelopa ON ROAD (doar la SUV)
ID intern at9273
Profil anvelope CrossContact LX Sport

Opinii client

Adauga o recenzie
Evaluare

Anvelope vara CONTINENTAL CONTICROSSCONTACT LX SPORT 235/65R17 108V

XL Protectie janta
B
C
72db
In stoc (4 buc)
662,90 lei
- +

Peste 850.000 de anvelope in stoc